2007年9月19日 星期三

我討厭。星期三

今日,帶著疲累的身軀上班去,再拖著疲累的身軀回家來!


大概係呢兩日太過努力工作,用電腦的時間太長了,所以令到手指有d痛!! 同事聽到我咁講,即刻叫我要停,要休息下,唔可以再做啦,又幫我換左個optical 碌碌mouse (有得scroll的),我覺得換左,係好d既,at least d 手指唔使咁用力嘛! 我而家做緊既野係比較煩同花時間的,所以我寧可快快趣趣攪掂佢,唔想拖長黎做!! 其實,而家做的就係將d report的data入電腦,話說之前已經做好晒架啦,但係因為IT dept的人一個唔該,一個delete制,攪到我又要從頭入過!!!

  真係多得佢唔少!!  好彩,我都做得8899了,入埋聽日應該ok了! 好彩o係之前公司做personnel時,做過更煩,更複雜的資料處理,如果唔係,我肯定會...做到頭都大埋!!


放工,打俾老公,佢講我先記起佢今晚有事做,唔番黎食飯! 佢叫我搵阿媽食飯,唉...其實今日成日都冇咩胃口,所以我都係自己番左屋企,煮我至愛的粟米湯飲便算了,好味!!

 最多夜d,如果肚餓,再食野啦!!


係時候,要搵d 野cheer up一下自己了....要好好休息一下呢...係時候睇下孫耀威演唱會DVD了....什麼也不想做,就攤o係sofa睇演唱會吧!!


P.S. 今朝臨起身時,伸一伸隻腳,點知就抽筋了....

 好彩老公未出門口,我大聲慘叫抽筋呀,老公就入黎同我按左一陣,跟住冇事就起身了,佢就出門口去返工了!


沒有留言:

張貼留言