2007年9月3日 星期一

Busy Saturday part 2

1.9.2007  Busy Saturday part 2


跟大家唱完K之後,便去繼續我的下半場啦! 因為今晚約左小組組員食飯+睇戲! 為左幫陳Angi慶祝生日,食飯之前,我同老公仲走左去買蛋糕,點知,當我地去到o個間野,叫佢幫我地雪起個蛋糕,佢問我地係咪諗住一陣間o係度食,我地話係,佢竟然話要收番我地切餅費每位$10,嘩...我地成10個人,咪要俾你收成舊水,於是老公拎番個蛋糕話咁唔使啦! 跟住,佢就話:咁或者我幫你雪住先,你走的時候,拎番啦! 好彩佢唔使收我地雪藏費姐!




                                


食飽飽之後,我地就唯有好攪笑地走去商場的food court搵張枱,拿拿聲食左個蛋糕,就走去睇戲了!
對唔住呀,陳Angi姊妹,給你這樣一個衝忙的生日會!


 


 


沒有留言:

張貼留言