2007年7月12日 星期四

11.7.2007 勁歌



今日,山長水又遠,入到將軍澳,為的是見見你,為你打打氣啦!! 因為遲d肚子再大一點,便會行動不便,不可以經常去見到你了!  今次是我第一次這樣看現場錄影節目,雖然時間不算長,但見到你做左咁多野,又唱歌,又打拳攪到身水身汗.....同埋又可以同你影到相,真是值得!   多得大家的照顧及禮讓,我才可以得到呢兩張相呢!!(special thanks to Yvonne for taking the pics for me!!) 因為今天人比較多,加上我又乖乖不會跟大家一起去擠,不太容易走近你身邊,所以真係多謝大家俾面..我個肚仔呀..其實我也感到十分不好意思呢!!


                 

          


今日,我仲第一次o係地鐵得到一個座位,有個叔叔好好人呀,佢見到我個肚仔,就讓左個位俾我呀,等我唔使企咁耐,多謝晒你呀!!! 


沒有留言:

張貼留言