2007年7月25日 星期三

你為何喜歡樓華?

今日,跟小表弟講左一通電話,


我: 你o係度做緊咩呀?睇緊電視呀?


家熙: 唔係呀,ai...媽咪通常都唔會咁早開電視架!


我:咁媽咪幾點先開電視架?


家熙: ai....通常食飯之前少少先開架!


我: 你今日唔使學野咩?


家熙: 唔使,今日星期三!


我:咁你幾時學架?


家熙:星期一,二,四...星期一學"小玩意。大xx" (我唔記得左個名)...星期二細佬學畫畫,因為我報的時候full左,所以只係細佬學law..星期四學紙黏土!


......


家熙:你有冇睇"同事三分親"呀?


我: 冇呀. 你好鍾意樓華呀? (事原我媽打電話俾佢時,佢一拎起電話就話:我係樓華!)


家熙:係呀!


我: 點解既? 你鍾意佢,係咪因為佢好攪笑呀?


家熙:唔係呀,因為佢把聲好聽! (佢係好認真咁答我架!)


家熙:你有冇睇尋晚同事三分親呀? 我冇睇!


我:點解既?


家熙:因為我尋晚出左街食飯,攪到夜一夜,所以冇睇!


我: 哦,我尋晚都冇睇呀,所以講唔到俾你聽尋晚o個集講咩喎!


......


我: 你幾時黎探我呀? 我個肚大左好多呀!


家熙:哎...唔知呀......你bb幾時出世呀?


我: 11月law...


家熙:ai....係星期幾黎架?


我:哈哈....唔知架,而家未知佢幾時出世架..


家熙:咁你又知佢11月出世既?


我: (真係考起我,諗左一陣先識點答佢!) 因為到左11月,bb就夠大,可以出世law!


以上只係節錄,有d我已經唔係好記得,只係記得最"精景"o個d....哈哈哈....


 


沒有留言:

張貼留言