2007年7月30日 星期一

見了3次

破紀錄了,今個星期見左Eric 3次,真係好開心呢!!! 雖然今天的活動..不是很長...但是很有意義呀,是一個慈善活動!


        

         


29.7.2007 @MegaBox                                                      就是這個笑容,吸引著我們這麼多年了....

             


而且,今天收穫豐富呀...對上兩次都沒機會跟他影相,傾計....今天..都有啦,雖然過程有點辛苦+出汗..哈哈...跟他說了幾句而已,但是我已經面頰通紅呢,除了因為天氣非常炎熱+做左十多分鐘產前行路運動+我是容易面紅的人,主要是因為我害羞嘛...

 畢竟,我已經好耐冇同佢講野了...我拿著對上幾次的合照給他簽名,他一邊幫我簽,我一邊在說這是4個月,5個月,6個月...還說我要做本懷孕日記呢...哈哈...他一邊簽,一邊在笑啦,可能是笑我可愛(白痴)呢!
 然後簽完便跟我說,叫我快d番屋企啦! 


其實他真是很好呢...因為本來他可以先走啦,但是,他卻特意找個地方停下來,跟我們見面呢!


沒有留言:

張貼留言