2007年7月7日 星期六

第一餐生日飯

6.7.2007


好開心,又等到一星期我最愛的一天~星期五....因為又可以放兩日假啦!!


雖然今個星期只係番左3日工,但唔知點解個人好攰....所以諗住放工放屋企攤抖下...等老公買野番黎食! 點知,放工的時候,阿媽打電話黎,話今晚請我食飯! 哈哈...唔知大家有冇聽過" 你生日的日子,應該係你請你阿媽食飯/送禮物俾佢,因為佢十月懷胎,咁辛苦生你出黎"!!    不過,我阿媽盛意拳拳,我當然俾次機會佢啦...年中,我都請佢唔少既,咪俾番一次機會佢囉..嘻嘻!!    結果,我地去左delifrance,食完都差唔多9點lu...跟住佢就趕番屋企訓覺覺了!!   媽咪,多謝你!!  


仲有4個月多d,我就會正式開始感受做人阿媽的"滋味"了...有苦有樂....先從十級痛開始.....


然後番左屋企歇一歇,就同老公去左行super market...行左一個鐘...好攰.....


 


 


沒有留言:

張貼留言