2007年7月7日 星期六

bb shopping day

2.7.2007


經過昨日的心情極度低落,老公不得不趕回家慰妻兒!! 今日我地訓到好遲先起身,之後入左去屯門行吉之島,諗住睇下BB用品,撞o岩佢什麼感謝日,全部野都有discount, 所以我地終於幫bb買左張床仔了...係白色既!


之前,雖然我見到d bb衫仔,我都會好興奮,但係一直都唔敢買衫仔俾bb,因為唔知佢係男孩子定女孩子?!


而家,終於都可以買啦...而且,仲買到差d停唔到手呢...因為有discount,都幾抵呀,而且d質料都ok,好舒服,除左買左幾件衫仔之外,仲買左個新幹線枕頭仔同兩條口水肩(Thomas +跳跳虎),我最鍾意當然係呢條跳跳虎的口水肩啦,真係好得意呀!! 雖然其實好大條,要等bb大d先至用得著呢,哈哈..但見有discount,梗係買定先啦...嘻嘻!! 




 


沒有留言:

張貼留言