2007年7月17日 星期二

bb,我們又見面了

16.7.2007


bb,


媽媽又跟你見面了! 今日去左私家醫生度做檢查,上到去,例牌都要等...仲要係唔知等幾耐啊!
等的時候,bb你不停咁踢我,你係咪好心急想見媽媽同婆婆呢?!


等左差唔多1個鐘,終於到我了,好開心,雖然已經冇之前o岩o岩有左的時候..咁大感觸,但係我仍然好期待每次跟bb你見面啊!今次我好努力咁望..隱約見到你的眼仔,鼻仔,咀仔....最清楚見到的係小弟弟,因為醫生為左證實你係男孩子的關係,所以佢將你的腳仔部份放大,令我地好清楚咁見到!

   哈哈,bb點解你每次都咁乖乖,張開你對腳仔,俾我地睇o既呢! 媽媽仲好清楚睇到你的十隻手指仔,好得意呀..媽媽已經恨不得而家可以捉住你的小手啊!


不過,醫生話媽媽的胎盤有d低呀,佢冇咩點詳細講,只係話睇下遲d會唔會升番,我諗應該冇事既! bb,你放心啦,媽媽一定會好好照顧自己,照顧你,讓你平平安安的來到這個世上呀! 求主保守!!


下個月再見啦!!  你記住要每天跟媽媽打招呼呀!!


沒有留言:

張貼留言