2007年7月14日 星期六

大肚衫?!



隨著bb日漸長大,我的肚仔都開始長大了...加上近日天氣非常熱,令我好想著大肚裙呀! 但係,o個晚o係屋企試下著自己買的/人地送的大肚裙,再照照鏡,實在有d接受唔到呢個樣的自己,看上去好肥,好似大肚婆呀!! 我在大叫:好肥呀!  我老公冇我咁好氣,回應我一句: 咁你係大肚婆呀嘛!!!  但係,有d大肚裙真係好大,要遲一點先著到呢!! 


尋晚,放工出左中環,諗住搵老公去行下H&M,因為之前去親都好多人,令我唔係好想行! 不過,今次去到都一樣係咁多人!! 一開始,就上去左maternity section睇,噢...好失望呀,d衫實在.....又少又唔靚,反而,我o係其他section 揀左好多件,因為今年興晒d長長的娃娃裝...實在太好了!!! 雖然價錢唔算好平,但起碼平過d大肚裙同大肚衫啦!!  所以,今日....大出血啦!!!!  我同自己講,我今年唔會再買衫架啦!!!


結果,我地不知不覺o係o個度消磨左個幾兩個鐘,因為人很多,fitting要排隊,俾$又要排隊!! 而老公就全程做足阿四,陪住瘋狂shopping的我!! 辛苦你了!!! 

尋晚,我地繼續玩bb觸摸遊戲, bb,你真是很聽話呢...聽到我地叫你郁動,你就真係會好快咁郁動,讓爸媽感覺一下你!!  你真是一個很乖巧的孩子呀!!


 


沒有留言:

張貼留言