2007年7月11日 星期三

Birthday Dinner

今日同左幾個姊妹食飯慶生,好開心呀,大家有食有講有笑(笑的主要對象係gloria,嘻嘻!) 足足坐左兩個幾鐘呢!!   好多謝大家呀!!  



我今年唯一一個的生日蛋糕呀!!






仲收到好多禮物呀,全部都係我至愛的pooh bb用品,有奶樽,奶咀,打手印相架(之前,我見到的時候已經想買架啦,但最終冇買到,點知而家阿Bear就送左俾我了).....仲有係我都可以用既毛巾仔(Gloria話其實係買俾我地一家人用架喎!哈哈!!)...仲有嘉嘉姐姐送的貓仔擺設,好cute架!!

  多謝晒大家!!!





沒有留言:

張貼留言