2007年10月2日 星期二

倒數...10日

倒數...10日,好開心呀!!! 番office的日子已經進入10日的階段啦,預產期在11月中,我選擇前2後8,再加上本來7月放的兩星期annual leave,所以我可以放前4後8啦!! 再扣埋d去覆診檢查的日子,我在office的日子仲有9日(今日已經過左啦,哈哈!)


距離迎接bb來臨的日子,又進一步了!!  真係好想快d 可以唔使番工呀.雖然o係office做的野唔算好辛苦,都係做下打字妹,入data,但對於我黎講,最痛苦的係,每日要o係睡眠不足的情況下爬起身去返工,然後要每日坐o係度,好努力咁..打打打..由於bb愈來愈大了,所以我的腰酸背痛都愈來愈厲害了!! 個肚越大,可以坐/企的時間會越來越短了!!


雖然有人會覺得,閒賦在家,會好悶,但係我唔會咁覺得呀,因為我唔想再山長水遠去番工呀!!我期待住我的產期的來臨啊! 哈哈!! 到時,我想做咩都可以呀,嘻嘻....


沒有留言:

張貼留言