2007年10月8日 星期一

新鞋仔

尋日,買左對新鞋仔,不過唔係俾bb架....係買俾自己o既...嘻嘻...


最近,對腳開始變得腫脹了,加上肚仔愈來愈大了...已經唔係好方便綁鞋帶,對converse都唔著得幾耐了..所以係時候要搵另一對鞋仔了..


其實一路對crocs都有d興趣,不過由於佢的design,著左對鞋,好似著左隻船上腳咁,因為我對腳冇咩肉地..所以我覺得唔好睇..直到前排見到佢出左d新series,就諗住試下啦...本來想買prima或者alice series,但係由於我對腳的問題,所以對我黎講,鞋的內籠太淺,所以著得唔係幾舒服! 結果,就揀左呢個mary jane的series了..


尋日,o係旺角行左好耐,但係都只係見到好少款式...點知..今日老公食lunch時,發現原來佢公司附近有間專門店...於是,放工就出左去搵佢,然後一齊去買啦...


但係,去買的時候,就遇到另一個問題了...就係買咩色好呢? 因為有太多選擇了....心大心細...o係o個度試左好耐,諗左好耐...要淺藍色定深紫色好呢?  結果都係買左對深紫色...



係咪以為我買左兩對呢? 其實係同一對鞋黎架...唔用閃光燈竟然變左深藍色喎....


要用閃光燈先影到佢係深紫色呢..哈哈..



沒有留言:

張貼留言