2007年10月8日 星期一

活躍的bb

bb,


你將來一定會是個好活躍的bb呢...因為最近,你不論日夜都在媽媽肚子裡打轉...左邊拳打..右邊腳踢呢..


尤其是夜晚媽媽要訓覺的時候,爸爸總是跟你說同一番說話: bb,我地要訓覺啦,你要乖呀..自己玩啦,不過唔好踢咁大力喎...


o係呢個時候,你就會....踢得更出力...你真是"聽話"呢!!


唔知係咪因為你已經愈來愈大了...所以媽媽的感覺也愈來愈大了..有時會有點隱隱作痛的感覺...雖然未至於好痛,不過有時都會覺得有點不自在呀..但係呢個感覺係好奇妙的,只有你在我肚子裡,我先至會有呢d感覺,bb多謝你!!


已經快踏入35週了...仲有大約1個月..你就會來到啦...唔知你會幾時出o黎呢??  有時,會想...不如快d啦,因為我已經覺得愈來愈辛苦了,因為你愈來愈重同墜...經常令媽媽有"想尿尿"的感覺,好不自在呀...訓覺又訓得唔好...不過,這些都是一剎那的想法啦...bb你一定要足月呀..唔好咁心急喎...請你繼續好好享受在媽媽肚子裡的日子....媽媽也會繼續努力"好好享受"啦!! 我地一齊加油!!



沒有留言:

張貼留言