2007年10月6日 星期六

新相機



尋日,去院健康院檢查,之後去左沙田做facial,然後就出左旺角.同老公食完飯,就去左買相機啦...


因為bb就快出世,而家用緊的相機都用左好耐了,所以決定買定部新機,將來要幫bb影好多靚相嘛!!


經過之前用過相機的經驗+上網search下其他人的用後心得,見呢部機的口碑都幾好,$2000唔使,都有好多function下,所以就決定買呢部Canon Power Shot A570啦!! 雖然我對相機認識唔深,一路我都係用開sony的,因為貪佢外型ok(女仔都係睇外表多d架啦,嘻嘻!!),簡簡單單,唔需要太複雜呢! 不過,老公話之前用過Canon A 系,覺得唔錯,加上呢部機傻瓜得黎,都有D function玩下,覺得都幾抵,所以就買左lu!!




番到屋企,第一時間要試下部機,我當然成為model no.1 啦,因為我地而家習慣一個星期影一次"大肚相",見證住個肚仔的長大(不過,有時,都會唔記得!

)  遲d,等我得閒d,我就會集合d相,再post俾大家睇下啦!


   


哈哈...張相影得我個肚好大呀!!



除左我成為model之外,屋企好多野都做左model呀...例如: nds+電話,高達,天花盞燈,老公仲攪笑到用張結婚相o黎試下face detection的function...又真係得架喎...哈哈...勁!!



沒有留言:

張貼留言