2007年10月23日 星期二

我的產假開始了

今個星期,我期待已久的產假終於開始了...第一日,已經忍唔住,走去steam晒d奶樽了,本來諗住將d野慢慢拖長黎做架嘛,但係我就係咁心急呢...唔知點解,成日都好想快d攪掂晒d野,因為我怕,我怕bb會早出世,我怕到時會好lei hae...我唔鍾意咁樣呀!! 雖然,其實有好多野,係預期唔同o既...但我的想法係,做到幾多,咪做左先law....


話咁快...我已經o係呢幾日煲完套台劇"換換愛"了, ok 啦...可能我對男女主角都冇咩特別喜好,所以唔係覺得特別好睇啦, 最愛的始終都係睇極都唔厭的"惡吻"啦...本來仲以為"惡吻2" 在暑假做,咁我就可以呢段時間煲佢啦...點知原來仲未做呢...都唔知台灣幾時先播呢....要慢慢等啦!!!


原來,自己一個人放假o係屋企,有時真係幾悶o既....尤其是而家個肚咁大,又唔知會唔會隨時生得,都唔敢去得遠呢...加上個肚愈來愈重,行耐少少都好易攰呢!! 不過,有時,我會好享受呢份寧靜,自己一個人o係屋企鍾意做咩就做咩....no need to worry abt me, I'm very fine by myself, pls don't bother me,pls,ok?


沒有留言:

張貼留言