2007年8月19日 星期日

我愛短髮again

事隔3個月,今日我又去左拜會阿髮型師了....因為最近天氣好熱,加上阿大肚媽媽又特別覺得熱,所以我決定又係時候,要去剪剪頭髮啦!!  髮型師見到我去話要剪頭髮,就話你又要剪,我話,係呀,因為好熱呀! 仲講笑話,係咪唔俾我剪呀? 哈哈...佢話:唔係...跟住佢話:好熱呀,咁我同你剪短d啦! 我話:好呀...


因為我相信我d頭髮會長得好快,加上,我都仍然好enjoy短頭髮的快、爽、輕....於是,我個頭就交左俾佢話事啦!!


今日冇化妝,個樣殘殘地!!


    


其實,同上次剪的都係差唔多....冇所謂啦....最緊要唔好咁熱就得啦!! 嘻嘻!!


 


沒有留言:

張貼留言