2007年8月6日 星期一

Cruiser 繽紛揮發903孫耀威演唱會

期待已久,今個星期的重要節目~ Cruiser 繽紛揮發903孫耀威演唱會  5 August 2007


今晚Eric唱左好多首歌,有自己的新歌,舊歌,仲有其他人的歌呀.....


Song 1 - 魔高一丈
Song 2 - 開蓬車上等你的人
Song 3 - 思前戀後
Song 4 - 仍然喜歡你
Song 5 - 愛的故事 (下集)
Song 6 - 笑忘書
Song 7 - 酷愛
Song 8 - 逼得太緊
Song 9 - 不必為我留下
Song 10 - 一生不要說別離
Song 11 - 獻世 (unplug版)
Song 12 - 再見亦是戀人
Song 13 - 會過去的
Song 14 - 大懶堂 (with LMF)
song 15 - 5-10-15.com (feat. Mike)
song 16 - In the End (with Mike)
Song 17- 今年夏天 / 對你愛不完 / 獨自去偷歡 / 頭髮亂了 / 我的親愛 / 戀一個愛 /秒殺
Song 18 - 認識你真好 + 喜歡你是你
Song 19 - 我知道你在等我
Song 20 - 永遠保護你
Song 21 - 無邊的思憶
Song 22 - 自愛
Song 23 - 飛
Song 24 - 愛的故事(上集)        最後加插:  愛情陷阱 (譚校長合唱)



沒想到,你一開始便給大家這麼大的一個驚喜呀...本來,你係著住一件有帽的衫,唱了幾句,你就除左件衫,露出你苦練多時的腹肌....大家的尖叫聲四起....


  


你的concert,你的好朋友又怎會不來支持你呀!!!






 


呢part相信係大家都睇得好high的一部份,因為大家都好耐冇睇你跳舞啦!!! 而你都相當落力呀..跳到甩褲呀! 最開心當然係聽到你唱"戀一個愛"呀,因為令我諗番起當年第一次見你跳呢隻歌的情境呢!!



 


官仔骨骨,大概是你一向給人的印象,但係其實好多人都唔知....原來你係rock友...哈哈...



不過,我都好喜歡你呢個斯文靚仔look呀,尤其是你唱著"永遠保護你"的時候,真係迷倒好多人呢...嘻嘻!!




你的偶像~校長的來臨,相信最令你驚喜,興奮呀...仲為你帶來你的"金唱片"呀!!!


最後,更即興跟你合唱"愛情陷阱",令全場的人都起晒身,又唱又跳呀!!!



呢晚,真係好好好好好好好好開心同興奮呀!!!!


多謝ERIC, 為左呢個show,你一定花左好多時間,心血...想話你知,你所付出的一切全部都冇白費呀,因為個show真係excellent呀!! 大家都睇得好開心,投入!! 能夠同一大班fans一齊為你吶喊,打氣...真係一件超正的事呀!!


飛 孫耀威    曲.編:陳光榮   詞:劉卓輝   編:伍樂城

*昨日依稀  還未捨得你   今天的我  仍讓你歡喜

  竟發現  共你分開時期    而你仍會吶喊為我衷心打氣

  多麼多麼想著你   多麼感謝你  讓我闖一闖    無後顧地 


 獨自遠飛   天涯或遠地   透過這清風擁著你

  獨自遠飛  怎能沒顧忌     原來從離別想著你


就係呢首歌感動了你...也攪喊埋我...不過真係好想讓你知道...大家都會一直守護住你,在你身邊支持你呀!


最後,特別要多謝2von媽媽呢,多謝佢護"送"我返屋企...雖然我真係好唔捨得走.好想同大家一齊等ERIC出黎...不過...真係夜了...所以我唯有乖乖返屋企啦!! ^_~


期待跟大家一齊在紅館再顛過..因為今晚我睇住大家又唱又跳..我唔可以跳..到時我一定要跳呀!!! ^_~


沒有留言:

張貼留言