2007年8月15日 星期三

半夜驚醒

已經連續兩晚了,半夜驚醒了,但呢個人唔係我,係我老公呀!!


佢唔知做咩事,訓到半夜,突然彈起身,然後問做咩事,我當然係俾佢整醒埋啦...然後咪問佢咩事law,跟住佢話冇野,我就唔理佢,立刻訓番啦,大佬,我好眼訓啊!


尋晚仲誇張,佢彈起身不得止,仲飛撲埋到房門度,我問佢咩事,跟住佢又係話冇野,我話你做咩呀,佢又傻下傻下,唔知做咩咁,我就唔理佢,跟住佢就走番上床訓覺!
救命呀,唔知佢發咩夢,發到咁誇張!! 本身,我已經訓得唔算好好架啦,因為個肚開始大,令到我訓得唔係好舒服,仲要加埋佢咁攪法...

今晚,請讓我好好訓一覺,好嘛?! 多謝!!



bb已經踏入第27週了,星期五便會照4D,期待跟你見面呀!!


沒有留言:

張貼留言