2007年8月20日 星期一

高達展覽

上星期六,下午去見完我的"男朋友",之後就去左接我老公放工!! 本來,都唔知同佢去邊度好架...跟住佢話不如去荷里活廣場....因為今個星期有高達展,於是我地就o係地鐵會合,然後過去啦!!


我地先去食飽飽,由於係星期六的關係,我地都等左好耐,先等到有位呀...去左食上海野....吃飽飽就落左去行啦...今次呢個高達展,都算幾多野睇 (相比我地之前去過o個d)


               


呢個係我出世o個年的高達呀!!              同而家o個d比,真係簡單好多呢!!



日本人,做事真係好認真o既呢....


下面o個d係攝影比賽的作品...好攪笑.....



高達搭火車??



我一開始睇唔明,當我老公讀出右下角的英文字,我先明白呢....stupid me....



高達...去街市買餸...


最後,老公仲買左兩盒細細盒的高達呀! 然後,我地就坐巴士番屋企啦!!


bb, 我同爸爸講第時佢可以帶埋你一齊睇高達呢! 唔知將來你會唔會同爸爸一樣,喜歡上高達呢?







沒有留言:

張貼留言