2007年8月19日 星期日

愉快的星期六

今天是星期六,又是放假的日子啦,好開心!! 而且,今日仲見到孫先生, 就更加開心啦!! 



今天,孫先生很忙碌呀,先到了黃大仙的一個商場,唱了兩首歌...


我的至愛~永遠保護你


 


自愛




 然後,便到了銅鑼灣出席另一個活動....由於我們相信距離活動完結,還有一段時間,所以我們便施施然坐車過去,當我們差不多去到目的地時,聽到別人說,活動好像已經完結了,所以有d朋友仔便急步往前看看,其他人和我便繼續慢慢在後面行! 結果,朋友仔去到時,Eric正要離開啊,所以朋友仔又出絕招,跟Eric說,大肚媽媽正行來,著他等多一會兒呀....結果我們行到去,Eric 看到我...便望著我說...

E :哦....咦..你個肚大左好多喎!


我: 係呀,咁係應該大架嘛,唔大你先驚呀!


E:你影唔影相呀,過黎呀,然後便叫我走過去跟他影相 (因為我每次都係好怕醜咁企o係人堆後,唔敢走上前嘛!)


於是,我便走埋去,同佢影左呢張靚相啦! (special thanks to Cindy ar..

)



影完相,佢又問我


E: 幾時生呀?


我: 11月呀!


然後,朋友仔都陸續去跟他影相,傾計....


期間發生一段小插曲,正當大家正在影相之際,突然飛來一隻蜜蜂,大家尖叫聲四起+彈開,o係呢個時候,Eric 都有行開,哈哈...仲講左句: 會飛既野,我都好驚呀,哈哈..佢係我認識的人..第二個講呢句說話的男性呢! 男人大丈夫,竟然怕這些會飛的東西,哈哈....諗起佢當時的表情實在好攪笑!


過左一陣,佢真係要走了,又講o個句: 好啦...好啦...大家去食飯啦!


我望住佢講:又食飯,我話而家4點幾咋喎...食下午茶就差唔多,跟住佢就o係度傻笑...又對住我話:你要食多d呀!! 我話:係呀,我會食兩份架啦!! 哈哈!!


 Thanks,Eric,you're always so nice!!


就係咁...他就在大家的bye bye聲中離開了...


之後,我地就去左附近食tea了....


沒有留言:

張貼留言