2007年8月19日 星期日

NDS 筆

上星期五,同媽咪,老公食完lunch,仲未夠鐘睇醫生,就去行左一陣街....


由於之前老公借左部NDS俾朋友仔去旅行,而佢支mario 筆就係咁移民左去加拿大,所以我地有機會去玩扭蛋,抽過第二枝筆,之前o係好多地方都見地俾人扭晒! 今日,見到有部機,仲有幾隻扭蛋,於是..就放左10蚊落去,好好彩呀,一扭就扭到枝黑色炸彈人呀!! 跟住老公問我: 你扭唔扭呀? (因為我其實做緊枝mario花花筆,都ok架嘛!) 跟住我話:你俾我扭,我實扭架..嘻嘻!!


於是,佢就拎出另一個十蚊俾我...一扭...嘩哈哈...好野,係我至愛的白色呀!!! 好耐冇試過咁叻啦,因為通常好多時扭好多次都扭唔到自己想要o個款嘛!! 嘻嘻!!


 


就係咁....我地都有新筆筆用啦.....哈哈!!




沒有留言:

張貼留言