2007年8月22日 星期三

疲倦的星期三

一星期裡面,最不喜歡就是星期一,因為放完兩日假,又要開始漫長的一個星期.....而星期三,便是一個星期裡面,最難頂的一天,因為..雖然過左兩日,但係,仲要捱多兩日呢!!  而呢幾日,都訓得唔係幾好,所以每朝依然好痛苦,好爭扎咁..俾我個人肉鬧鐘叫醒.


今日,好不容易捱到放工,本來真係好攰,想放工番屋企..好好休息,但係由於已經食左兩日街外野,所以今晚都係"的"起心肝,去左買餸煮飯! 因為出街食,又唔知食咩好,來來去去都係o個隻味,好悶啦! 雖然o係屋企自己煮,其實都係o個d...不過起碼好似好d啦!



今晚食咩餸: 1) 蝦仁炒蛋  2) 生菜  3) 鹽焗雞 4) 冬瓜瘦肉湯 (我的至愛!)


今日一路行街市的時候,一路聽住Eric的新碟,當聽到"永遠保護你"的時候,唔知點解心裡面有一種好幸福的感覺,全日的疲勞盡失! 因為我相信可以為老公買餸煮飯都係一件好幸福的事o黎o既! (好晒呀!!

)



bb,


由今朝11點幾開始,你就一直待在媽媽肚子的左邊, 不停在踢呀!! 只是偶爾休息一下, 我跟爸爸說:你今天一直在left side kick! 爸爸便說:為什麼你今天這麼活躍呢? 我都知道,你的媽媽真的很煩耶! 你不踢,我便說你不踢,你在踢,我又說你常常在踢我!! 那到底我應不應該踢呢?


嘻嘻....當你很安靜的時候,媽媽會很擔心,怕你不知在裡面發生什麼事了! 但是,當你,不停在踢我的時候,我又會覺得...又不是痛呢,就是不知道該怎樣形容啊! 大概是不太習慣吧,但是這種感覺是很特別的,別人是不會感受到呀!! 母子連心是很真確呀,難怪你婆婆常說: 你是我生的嘛,你諗咩,我梗係知道啦! 但願媽媽將來也能夠一樣的明白你,做你最喜歡的媽媽,跟你一起好好成長呀!!


沒有留言:

張貼留言